30 dagars temablogg. Nr 4

Det här åt jag idag(igår)!  

Jaha....knappt att jag kommer ihåg. Vi gick upp sent igår så frukosten var en brunch istället. Smörgås med räkost på och så kaffe. Det blev inget lunch för att jag var såååå inne i städkarusellen. Eftersom jag hade bråttom till teatern, blev det inget mellanmål heller. Så mitt i föreställningen kände jag magen kurra, blodsockret dala och en aning av illamående började smyga på.......jag borde ha vetat bättre!! Ingen mat att köpa så klart, men ved gör det när man kan hitta favochokladen Marabou!!! Så det blev kaffe och gotte-gott. Jippeee vilken näringsrikt mat!!
Efter teatern som tur så väntade mannens hemgjorda hamburgare och jag njöt med de alla bortdomnade(av marabou) smaklökar som längtade efter riktigt mat!! Mmmmm.

Så ingen bra dag egentligen att presentera vad jag åt, men så är det ibland, så det är det ni får höra!

Puss och kram!!

Mmmmmmmmm..................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback