30 dagars tema bloggande....nr 11

Mina syskon


Är ni redo? Sitter ni bekväm?? Har ni papper och penna? Tog ni Valium?
Då startar vi!!!

Mina föräldrar har bara mig som gemensamt barn.

När jag var tre år skildes de och träffade var sin respektive dåvarande partner.



Min mamma fick två söner. Christopher(Toffi) och David(Davve).  (sitter tillsammans med mamma)

Min pappa fick en son och en dotter. Tibor(Tibi) och Nikoletta( Nicki.)

Och för att vi ska komplicera den ännu mer så har min pappa gift om sig en gång till och träffat en 19 år yngre kvinna, som han har varit ihop i 22 år. Så där har jag två söta systrar tvillingar som är lika gamla som min stora höna Nellie.

Nathalie (Nati) och Elisabeth(Eli). Dåligt bild men jag ska hitta bättre lovar. Här med min pappa.


Så. hängde ni med?? Vi är en stor och härlig familj, och ibland är det inte det lättaste att va  storasyster, men jag hoppas att jag fixar det galant:) Ni får fråga dem!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback