Modell för dagen.....

Brrrr...Vilka kalla dagar vi har haft!! Ifs det var vi som har gnällt efter snö och riktigt vinter, men ingen var förberedd för de stormiga dagarna som vi fick.


Ja, jag vet att hundar har päls, och det ska hålla de varma, men jag kunde inte låta bli:)


Issas uppfödare har skickat med alla valpar en söt virkad  "polotröjja", som hennes svärmor virkar till alla valparna när de föds. Tröjan var för stor hittills, men nu var det dags att prova den. Och med tanke på minusgrader blandad med iskalla vindar, kändes bra att sätta på Issa innan kvällspromenaden.


Ni skulle har sett!!!! Först trodde hon att man kan inte röra sig i den och stod helt paralyserad, sen la hon sig på sin plats med uttrycket-"Jag vägrar gå ut så som jag ser ut", men till sist fick vi som vi ville och hon blev en rosa bakelse i snön:)


Så lite bilder för att beundra, eller (för er som har svårt med kläder på hundar) va förskräckta över!!


Ha det gott igelkott;)










Kommentarer
Melissa säger:

Det var en gullig tröja på din hund! Jag har också lite foton på min blogg på mina hundar i kläder...

2012-01-15 | 14:54:00
Bloggadress: http://mestwest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback