It`s New Dawd, It`s a New Day, It`s a new life for me........and I Feeling Good:)

2011......Önskade mig bättre år. Bakslag i mitt sinne, cancer i familjen, krockat bilen, vänskap som avslutas men också en liten solsken som kom in i vårt liv. Hade stora förväntningar, stora löfte som här på slutet vet jag att jag inte har kunnat påverka. Året var både upp och ner, och så klart det är så det ska vara. Och nu med facit i handen så VET jag att det finns saker jag inte kan påverka. Livet är bara sån!!!

Men det finns saker jag KAN påverka. Och det är DET jag ska försöka jobba med år 2012.

Skulle kunna rabbla upp massor med nyårslöfte, som jag vet kommer aldrig hålla, så i år ger jag inga löfte!!

Jag önskar mig saker. Och uppfylls inte de, så ska jag bara rycka på axlarna och jobba vidare med saker som jag kan förändra. Och så klart så ska man inte berätta om sina önskningar! De är liksom sina egna djupaste tankar.......och då kommer de inte uppfyllas så klart:)

Så 2012 har jag inga löfte bara några önskningar!!!


Eller...NEJ jag har ett löfte!!!

Att mellan de tuffa vardagarna och alla måste, ska jag tvinga mig att stanna upp och njuta stunden och gosa in mig i min dröm tillsammans med en kopp kaffe och  "min vän":)

Gott nytt År Önskar Pitbull;)





Kommentarer
Orsi säger:

Så ska det låta!Hajrá Eri!<3<3<3

2012-01-04 | 01:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback