Det onda ögat......

2011......Undrar vad är det som har hänt. Ett år med mest olyckliga händelser, så nu när 2012 har börjat, undrar jag om vad är det mer som kommer att hända:(

Jag misstänker att någon gav det onda ögat till mig......
Jag fick återfall, och mådde kass på våren.
Pappa fick cancer(ifs han mår bra nu för tillfället)
Ekonomin är på botten efter sjukskrivning och bilköp.
Har krockat bilen, där en skyddsängel som har räddat mig, men inte bilen.
Har ramlat pladdask i tvättstugan på klinkelsgolv, och nu känner jag mig som en "invalido" då jag har ont som.....
Ja, listan kan va ännu längre.....
Så snälla du som hatar mig så.....ta tillbaka förbannelsen för jag vill ha en underbart 2012!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback