Personlig vendetta? Kom igen......;)

Facebook. Universums mittpunkt! Enligt några....

Missförstå inte mig, jag är också en av de frälsta som dela sitt liv med andra, och istället för att lyfta luren till telefonen, diskuterar jag på chatten;) Men problemet kommer när vissa tar statusen/vänskapslistorna på blodigaste allvar.

Som jag skrev innan, så i somras har jag gjort en rensning bland "vänner" på fb. De jag inte pratar med, eller de som inte bryr sig att svara eller kommentera mina inlägg tog jag bort. Inget personlig, men jag kan inte följa och behålla 300 bekantar bara för att det ser bra ut i statistiken. Som sagt, jag tänkte att de kommer inte att sakna mig, eftersom vi har inget gemensamt.

Problemet kom när en vän som plockade mig på fb(är vi på dagiset eller) för vi drog inte samma slutsats hur ett vänskap ska se ut, upptäckte att jag tog bort hennes familj. Japp: Katastrofen var nära. FB är LIVET! Tydligen så sysslar jag med ett personlig vendetta mot de.

Men halooo!!! Kom igen!!! Jag?

Ett: Familjen har blivit bortplockad för längesen så det har inte med henne att göra.

Två: Tror ni att jag orkar att bry mig? Har problem så det räcker!

Tre: Jag lever INTE för fb, fast det man kan tro det ibland;)


Så det ser ni!!! Jag är inte Gudfader med ett enda  livsmål, att föra ett personlig vendetta!!!


Kramis -kramis:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback