Julkänslan knackar på.....

Alla märker det att det är på G, en del hatar det, en del älskar det, en del är ensamma, en del har massor med folk runt om sig, och på det hela alla hoppas på en skön dag/kväll där kärlek står i fokus. Vad pratar jag om? Julen så klart:)

Jag älskar julen. Oftast handlar jag packet i sista sekunden för jag vill såååååå gärna hitta just DET PERFEKTA presenten. Älskar handla och se ansiktena när de jag älskar mest i världen öppnar sina paket.

Så affärerna har börjat ladda, och oavsett att jag älskar julen tycker jag att det är alldeles för tidigt att lägga ut alla julsakerna som affärerna redan skyltar med.

Men jag smög in lite julkänslan ändå till oss:) Clementiner och Julmust!!!

Men va inte rädda!!! Jag kommer inte baka lussebullar redan;) Det går gränsen!!!!
Nej. Jag hoppas att svärmor bakar de snart:) Ha-ha-ha.......:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback