Dagens Hissa och Dissa

Hissa
  1. De varma kvällarna, då man kan fortfarande ha bara en tröja när man är ute.
  2. Värmeljusen. Men haloooo!!!! Nu kan vi elda!! Det finns inte mysigare!!!
  3. Stoldamen, Eva Berghdal som trots sin ålder(96!) har sålt allt och flyttat till Thailand!!!! RESPEKT!!!
  4. Alex Shlumans show. Han äger!!



Dissa
  1. Unga svenskar som försöker smuggla drog från semestern. Men halo! Alla som har sett Bankok Hilton VET hur det kan gå!!!! Kanske man ska ha filmen obligatorisk på gymnasium.
  2. Älgbygget. Ska kosta samhället ca 100 milj. kronor. Jag skulle gärna satsa pengarna på något annat än på en restauran, där tyskarna kan köpa miniälgar för sina samlingar;(
  3. Psykiatrin. Där behövs en rejäl rensning och nytänkande!! Än så länge är det bara medicinering och förvaring! Skärp dig Alliansen!!!
  4. Aftonbladets hemsida. Du kan inte läsa något vettigt om du inte går med i Plus klubben.






Ha det gott igelkott önskar Pitbull:)


Kommentarer
Eva säger:

Håller faktiskt med dig i allt... fast i ärlighetens namn så vet jag inte så mycket om älgbygget...?

Men den gamla damen är verkligen häftig. Kollade in en film om henne på Expressens hemsida; nu har hon kommit fram och hon sa "var inte rädda för att resa, planen är så bra nuförtiden". Nu ska hon köpa sig en bikini så hon kan bada. Idel positivitet! Kolla filmen.

Ha det bra, kram/E

2011-10-03 | 17:55:45
Trollan säger:

Naw, sötaste lilla pitbullen. Jag kom helt av mig om vad inlägget handlade om när jag såg bilden så jag fick skumma igenom texten igen för att komma ihåg vad jag skulle skriva :)



Jag håller med dig om allt utom om nr 4 på hissa-listan. Den hade kunnat vara nr 5 på dissa istället ;)



Vilken fin oktobersida du har fått förresten. Nu blir jag allt avis!

2011-10-05 | 10:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback