Min Shadow:)

En liten Stjärna har flyttat in på Jupitervägen. Kaxig, spontan, galen och lite gnällig. Och hon ÄR MIN SKUGGA. Hon förföljer mig överallt, är under mina fötter och kräver all uppmärksamhet. När hon sover vilar jag, när hon är vaken tar hon upp all min tid. Helt galet. Hon heter Issa och är den sötaste valpen man kan ha(enligt oss så klart) :)

Igår var det premiären att hon ska komma hem till oss efter att hon har blivit "besiktigad" av veterinären. Och det blev UA på allt så klart:) Eftersom vi har ingen bil än fick hon sätta sig i cykelkorgen och lite skakig men ändå nyfiken kollade hon runt i den nya världen.

Första natten gick väl bra. Gnäll som fick tröstas och gnäll som fick besvaras med att spring ut i trädgården för att undvika olyckor.

Så nu ligger hon här helt utmattad efter en galen race i trädgården och lek med bollen inomhus.

Äventyret har bara börjat! Och hennes namn är ISSA the Shadow;)










Kommentarer
Maja säger:

så söt, man smälter ju!! Ser busig ut!!

2011-11-23 | 14:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback