Matning, Elefant, och kaffe.....

Fredag, semester och regn!!! Hur i he....har jag lyckats spika in en semesterdag med ösregn:(  Tog en sömntablett igår och sov som en stock efter en sömnlös natt, och det resulterar en trögstartad Fredag och en seghet som håller sig hela dan. Men det spelar ingen roll när det är ändå ösregn.

Så det var bara att plocka in Piff och Puff och börja mata de medan kaffet bryggdes. Ingen lätt uppgift, då är de så små att de har problem med att komma på hur de ska hantera min "nappflaska" fungerar. Så det kallar jag terapiarbete;)

Efter matandet så tänkte jag kolla på en film som jag har hört talas om, men hade inte så stora förväntningar. Så fel jag hade!!! Det var kanon. En riktig tjejfilm, som passade perfekt till min sega sinne. Kaffe och film. Underbart.
Filmen heter:Wather for Elephants. Varmt rekommenderat!!!!

Så dagen flyter behagligt. Nu ska jag bara komma på vad vi ska ta med os för frukost till vägen när vi åker till Liseberg imorgon!!(bilder kommer). Men än så länge slappar jag och lyssnar på Adele, som är en underbart sångerska!!

Önskar en skön fredag till er alla!! Kramis-kramis!!!!:)





Underbar film!!!


Kommentarer
Johanna Roth säger:

Tack för tipset om Adele! Vilken pipa! Underbart!



Puss o kram

2011-06-10 | 15:51:16
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/
Smsa Låna säger:

Kul sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-19 | 11:26:16
Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback