Rom här kommer vi!!!

Så klart att jag har inte glömt berätta att jag har också fyllt år, men eftersom jag fyller inte jämt som Jonas och mina 28 år ;) räknas inte, så blev det inget stort firande av det hela.

Men i år har alla tänkt efter och presenterna speglade min stora fobi och ett behov som min kropp har.
Nämligen att jag är flygrädd/livrädd att flyga utan mina barn, och att har fortfarande svårt att slappna av och lyssna på kroppen.

Men i år får jag utmana mig själv!!

Presenten min man gav till mig/oss, en långweekend i Rom på vårt bröllopsdag.
Vilken present!!!! 4 dagar bara Han och Jag i en av finaste staden i världen. Allt historia som staden har upplevt speglar sig överallt, och detta kommer jag uppleva med mannen i mitt liv!!!!

Jag fick även böcker att läsa under sommaren, bidrag till resan,en middag från kära vänner, och en underbart smycke från Suz.

Kan det bli bättre??? Knappast!!!

Så Erika!! Knapra på pillerna, öva andningen för du ska flyga!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback