Om 365 dagar..........


"Goooood Mooooorgon!!!!! God morgon!!! Vi har räknat ut att om 365 dagar har vi semester igen!!!!! Vilken lycka vi har!!!!!"
Så blev jag väckt igår av galna Suz via telefon. Snacka om att väcka en på det snällaste sättet;) Och så är det. Tillbaka till arbetet och till vardagarna fyllda med "måste".

Men för första gången på länge så kan jag säga att det är OK. Det kommer bli skönt att jobba. Ja ni hörde rätt!!! Jag saknade mina arbetskamrater, allt skratt och galenskap på avdelningen, och saknade själva jobbet. Och så klart jobbet gör också att mina tankarna fokuserar på något annat än min pappa.

Så om 365 dagar.....står man där igen. Och för många av oss är en början på stress och alla måste.
Jag väljer bort de. Jag njöt min semester i år, och energin av de dagarna kommer jag njuta länge.


Så för er alla andra som har börjat sina semesterdagar nu, kan jag bara säga en sak.
Njut och va EGO!!!!! Gör bara det du vill, och ha en underbart semester!!!!

Kram Pitbull:)



Bara vara......är rätt skönt ibland....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback