Snömonster:)

Snööööö!! Det var en underbar morgon. Solen sken och det var vit överal efter nattens snöfall. Ohh vad jag längtade efter ljuset, känslan och det knastrande ljudet under fötterna. Det är något MAGISKT!!!!


Det var bara en sak som jag har glömt;) Att jag har en liten galenpanna som har aldrig sett, smakat, känt snön;)


Att hon skulle bli såååå galen har jag aldrig trott. Hon har glömt allt vad kissa/bajsa heter och bara får runt som en liten snömonster i trädgården. Hon skuttade, körde ner nosen, grävde, smakade.....ja hon gjorde allt med snön!!!


Hon förvandlades till en otroligt söt liten snömonster!!  Vår egen snömonster;)






Och så söt kan man bli när man har torkat:)

























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback