Räcker orden till......?

Cancer, smärta, mediciner, ångest, död. Om man ska hitta en plats i jorden som vi ska kalla Helvete, ska det va ens liv som har drabbats av cancer. Ingen kontroll över sin kropp och själl i slutet. Man blir atackerad av något som hänsynslöst suger ur allt kraft från ens kropp. Och inte bara det! Den straffar anhöriga med som står där och lider, har ångest och till slut när ens kära är borta kämpar med tomheten som personen lämnar efter sig.


Och vad säger man då till den personen? "Jag beklagar" har liksom blev en scharong som alla rablar upp, men ligger något bakom det? Ser vi männiksan som har precis förlorat allt? Hur ska man förklara att jag menar det, jag vill finnas för dig, jag vill va den som kramar dig när allt har blivit mörkt?
Räcker orden till?
Jag hoppas det!!! Jag vill finnas för dig kära vän och vill att du ska veta att trotts mina demoner, är jag tillräckligt stabillt för att fånga upp dig när du faller!!! Kanske är jag klumpig med hur jag uttrycker mig, men jag är MED DIG!!!!
Och om orden räcker inte till, har du min axel att gråta ut!!!
Men jag börjar tyvär med orden-"JAG BEKLAGAR"!! För att jag gör det verkligen!!!
Puss och kram vännen!!  Din Pitbull.

Kommentarer
Eva säger:

Nä, orden räcker inte till..

http://ettrosahelvete.blogspot.com/

2011-12-07 | 15:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback