Kärlek på marknivå........

Då var det dags att få besök av pappsen, hans fru och mina småsyskon från Malmö. Min familj är ett underbart kaos av olika personer och när jag försöker berättar om de olika personerna, oftast tappar de bort mig efter 5 min. Men för att korta ner det så är min pappa gift med en 18 år yngre kvinna, och de har två (tvillingar) underbara tjejer som är födda i samma år som min stora höna Nellie. Så fyra brudar i nästan samma ålder som har otroligt roligt-för den delen kan de bråka med en hel del-ihop!


Men denna helgen var fokusen riktad neråt:) Issa skulle presenteras till "morfar" och så klart att den lilla hårbollen charmat hela gänget. Mesta av helgen tillbringades på golvet, och det var bollar, tuggbenar, attacker och "pussar" :)Hon kunde inte få nog, och blev ALDRIG TRÖTT!!!

Jag visste att något speciellt kommer att hända när vi skaffar hund, och barnets lovord -över att de kommer sköta hunden-kommer  upphöra snabbt och hon kommer vara min och Jonas. Men att hon kommer fylla oss med så mycket kärlek och ödmjukhet skulle jag aldrig trott.


Hon är alltid glad, dömer inte hur man ser ut, överlyckligt att se oss trotts att vi var bara borta kanske en minut, och tro det eller ej men hon själv TROR stenhårt på att hon är en Rottweiler;)


En sak är säkert!! Vi kommer aldrig ha tråkigt!!!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback