Det bästa julklappen:)

Detta året var kanske inte det bästa. Jag har önskat mig en bättre år förra julen, men tomten tyckte nog att jag var för stygg;)


Ni som läser min blogg vet att eftersom min mamma gick bort i cancer, var det en chock att höra att min pappa har också fått cancer.

Hela sommaren och hösten har handlat om bara en sak. Vad händer nu?


Operation, provtagningar, olika röntgen, och tystnaden av doktorerna gjorde mig galen!!!!!
Att skicka patienten på olika undersökningar utan att förklara varför, och inte berätta svaret vad de olika undervisningarna visar, kan uppfattas som  nonchalant och omänskligt. Men jag vet att det enbart beror på brist av personal, resurser och pengar.
Dock jag jobbar för landstinget, har jag inte mycket respekt för de som delar ut skattepengarna. Men det är en annan inlägg......

Men till slut kom svaret som vi alla väntade.


HAN ÄR FRISK!!! INGEN SPÅR AV CANCER!!!


Äntligen kan man andas ut, slappna av och va tacksam över att man har, och kommer ha länge sin pappa i livet!!



Så jag tror att jag kan säga redan nu att  för mig var det bästa julklappen i år!!!

Tack tomten:)




Kommentarer
zwampe säger:

Förstår att du blev glad och jag hoppas du får en underbar jul=)

2011-12-16 | 15:58:10
Bloggadress: http://zwampe.myshowroom.se
Orsi säger:

Na látod bébi!Minden jó ha jó a vége!<3<3<3<3Szivböl örülök hogy a Fönök egészséges!<3<3<3<3Millió puszi neked!<3

2011-12-30 | 19:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback