Att våga stå för sina kommentarer;(

Att blogga är inte så enkelt som man tror. Man ska tänka genom vad man vill dela med sig och vad det är som man vill behålla för sig själv. Har försökt begränsa mina inlägg på en nivå där jag inte utelämnar för mycket information om mitt privatliv. Men som sagt en del gillar inte vad jag skriver, eller hur jag är.

Jag vill bara säga en sak till dig/er som läser min blogg, kommenterar,  men vågar inte visa vem du är. Det står Anonym under inlägget, och DET kan bara visa en sak. Du/ni är en osäker person som kanske behöver se dig omkring ditt hus innan du kommenterar mitt liv;(

Ha det......



Kommentarer
Johanna säger:

Ibland undrar jag varför människor envisas med att läsa det de så uppenbart retar sig på?

konstigt.

Och typ trist att man i en diskussion eller ett utfall inte vågar visa vem man är.

Jag tror det kallas fegt?!



Kram vännen!

2011-12-25 | 22:47:22
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/
Eva säger:

Själv tycker jag det är en förmån att få ta del av människors bloggar, bland annat din Erika. Det är som att låta oss läsa din dagbok. (även om du såklart sållar vad du vill berätta.) Narturligtvis har man inte alltid samma åsikt som du, men det är din blogg o du får skriva vad du vill. Om man inte gillar det alls och skriver anonyma (elaka?) inlägg, så fattar jag inte varför man helt enkelt inte lägger av att läsa?? Eller behöver man nåt att reta sig på, låta sin frustration gå ut över nån? Synd om dig anonyme i såfall.

Kram till dig Erika, som förgyller mitt liv med dina härliga texter :)

2011-12-25 | 23:04:14
zwampe säger:

Du ska skriva det DU vill det är ju din blogg och att vara anonym e fegt=)



Kram!

2011-12-26 | 00:35:42
Bloggadress: http://zwampe.myshowroom.se
Ulrika Schön säger:

Tycker din blogg är jättebra. Kram Ulrika

2011-12-26 | 20:07:29
Barbro säger:

Är de så fega att de går in och kommenterar utan att sätta ut sitt namn,då kan de ju låta bli.Jag älskar att läsa din blogg ,du skriver så jäkla bra och du har rätt att skriva vad och hur du vill.Fortsätt med det för det är nyttigt att kunna skriva av sig.Många Stora Kramar till dig/svärmor.

2011-12-27 | 11:49:04
Izabela H säger:

If people are trying to bring you DOWN it only means that you are abowe them...enjoy vännen :)

2011-12-30 | 11:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback