Galna dagar med lillasyster- Nicki<3

I onsdags kom söta Nicki från Malmö upp till oss. Ni som inte vet så är lillsyrran är 12 år yngre än mig, mörkhårig med världens finaste bruna ögån,  och en kropp som killar skulle kunna dö för. Altså hon har allt som inte jag riktigt har så jag tror att jag måste låsa in henne eller sluta visa mig med henne på stan. Att hamna brevid henne i en omklädningsrum ska jag inte ens tala om. Nära döden upplevelse!!! Men jag älskar den lilla skiten !!(förlåt Nicki)
Vi har haft tre underbara dagar med mycket prat, sushi på stan ,shoppning-dock var det bara hon som handlade, och lite fix med hår och ansikte. Det roligaste är dock att lyssna på hennes och Jonas(min man) "krig" som de har fört i 14 år. Dvs vem kan reta den andra bäst och vem har den sista ordet. Om det är inte kärlek så vet jag inte vad är det är!! Som två små barn! Mysigt hade vi och det är alltid surt när hon åker. Eftersom jag vet att hon är i säkert förvar i Malmö, kan jag lägga in bilden på vårt SPA. Hon kommer att mörda mig men ingen kan säga att jag inte bjuder på mig själv:)






Kommentarer
suzan säger:

Härligt snygg bild. mysig syster har du, tack för att jag fick träffa henne. Kram

2010-09-27 | 12:24:42
Eva säger:

Tycker du är snygg själv också.

2010-09-27 | 22:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback