Vilken kväll!!

Då var det tjejkväll. Pizza och thaimat blev det på avhämtning och jag slängde ihop en varm kycklingsallad till mig. Vågade inte utmana ödet att smaka pizzan. Efter 5 minuter vid matbordet tänkte jag , vilken tur att ingen filmar oss. Det var mycket skratt, fniss, och galen tjejhumor om livet, sex, våra mammakroppar, killar, och lite jobb. Det var lite synd om Sara och Lena då det var fyra stycken vårdarbetare som hade lite sjuk humor vid matbordet. Arbetsskada. Kvällen rullade på och det var premiär för min efterrätt. Blääää säger jag bara. Jag tog två teskedar så det räckte!! Men jag har försökt!!! Alla andra smaskade i sig, så det var klart uppskattad!!!
Kvällen var underbart och jag är så tacksam att jag har de vännerna!! De har hört  mycket om varandra via mig, men det var första gången alla kunde träffas. Det var en succé.  En galen gäng som kan göra stan rätt osäker det kan jag garantera. Det var en laddning för själen och en en gång förstår man hur mycket vänner betyder. Och här lägger jag tyngden på orden vänner. Inte kompisar...riktiga vänner. De har sett mig uppe, nere, de kan läsa mig och nästan se på mig om något inte stämmer. Man kan ringa när som helst och jag vet var jag har de! Tack tjejer!!

Nu lite bilder!! Efter maten djupa diskussioner:)



Mörk chokladkaka med kaffe och  mintsmak, vaniljglass och grädde....mmmm tyckte alla utom jag!!



Galenpannor:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback