Uppdaterad Status

God kväll alla söta i det vackra vädret. Skojar inte...det är underbart när det snöar! Det blir så mycket ljusare och så luktar det vinter, jul och MYS!!! Har inte bloggat på två dagar så ni får en liten uppdaterad status kring mitt liv. Som jag har skrivit innan, tänkte jag att sluta med tabletterna och se vad som händer. SÅ KLART att jag fixade inte det. DET VET jag!!!! Men för att göra det mindre pinsamt över min "klokhet" så  kan jag erkänna att det tog två dagar så började jag igen. Utsättningssyndromen kom direkt(som om jag inte visste det innan) så jag började direkt och ringde läkaren för att få en tid.
Så jag var där igår och nu känner jag mig mycket mer lugnare. Jag ska trappa ner med tabletterna för att ev det är de som kan orsaka mina "maniska" perioder och mina humorsvängningar. Sen får jag träffa en spec. för att se vad det kan beror på att jag pendlar så upp och ner i humöret. Och innan alla mina manliga läsare skriker samtidigt PMS, så nej det är INTE det!!
Så  det är dagens läge. Jag är nöjd, och hoppas på en vändning nu!!!
Så kära läsare,  jag är tillbaka nu, så ni får stå ut med mina små galna idéer i mitt liv:)

Kramis-kramis

Är Glad igen!!!!


Kommentarer
Erika säger:

vilken skööön bild :-)



Missa inte chansen att vinna en presentkort på en fin canvastavla jag nyligen lagt upp :-)



http://onechicmama.blogg.se/2010/november/sumppix.html#comment

2010-11-19 | 23:48:02
Bloggadress: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback