Höstlov på stan...

Vad är det med tjejer och stan? Ingen som vet men när man ramlar in i den ena affären efter den andra så trycks en belöningsknapp in och vi mår så jäv....bra. Så var det idag. Vi bara gled in lite här och var, men till min stora besvikelse så har jag inte hittat mysoverallen som jag ville ha.....Sen för att hålla ungarnas och så klart våra (vi träffade Suz ,Hanna och Elin) blodsocker på ett jämt nivå så fick barnen väljs lunch.....så klart blev det MD. Men va fa.....nu är det höstlov!!!
Alla var glada och nöjda, och vi tog ett kaffe och hembakade kornfläkskakor (som Nellie har bakat igår) hemma hos oss. Sen var jag slut och intog planläget på soffan....huvudvärk och halsont;(




Suz tyckte jag skulle påpeka att hon dricker mjölk.....så redig hon är!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback