Har en ny favvis....

God morgon alla glada!!! Fredag och för er många spec. yngre läsare är det fest!!! Eller?  Jag är inlåst fortfarande på grund av lilla hönan (undrar om hon bara inte vill till skolan) som är hemma fortfarande. Den stora är på skolan, och mannen är iväg och fiskar. Nu när man sitter med datorn på knät och lillhönan tittar på barnkanaler som jag har fått genomlida på morgnar har jag kommit fram att jag har en ny favvis. Han är söt (på ett litet annorlunda sätt) är snäll, men ibland otroligt trög. Allt går inte precis som han har tänkt sig och det kan orsaka knasiga situationer. Alltså han är rätt lik mig!! Kan ni gissa vem jag pratar om????
Ahh....jag lägger in ett bild på han!! God morgon och kram på er alla<3

Min ny Favvis....:)


Kommentarer
Camilla säger:

Åh, jag älskar Sponge Bob!

2010-11-12 | 16:17:35
Bloggadress: http://sprattelgumman.blogg.se/
newvegasparty.blogg.se säger:

haha han är rolig ;P

hur mår du?

2010-11-12 | 17:50:29
Bloggadress: http://newvegasparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback