5 saker du inte visste om mig:)

  1. Har tränat fäktning
  2. Har gått musikinriktad grundskola(finns i Ungern) då sjöng jag i kör
  3. Dricker ren mjölk ENDAST till pannkaka (mjölk i kaffe räknas inte)
  4. Jacket vid sidan av högra ögat är ett minne, då jag fick in kanten på en fyrkantig gunga så det nästan rök ögonen. Var 2 år...(ja..det var en barnvänlig kommunistisk Ungersk gunga)
  5. Är enda i syskonskalan på pappas sida(vi är 5 st där) som har blåa ögon....Dock att mamma hade bruna och pappa har gröna ögon......och det var inte postmannen:) (farmor och morfar hade blåa ögon)
Att jag är skogalen fick jag plocka bort ....då tydligen alla visste om det !!!

Nu är det er tur att dela med er!!!

Hej och ho!!!:)




Kommentarer
Alex säger:

Att du är skogalen var väl ingen hemlighet!?? ;) men fäktningen och musikskolan var nytt för mig iaf. PUSS

2010-11-11 | 18:06:18
Eva säger:

Håller med ovanstående; skogalenskapen har du ju skrivit om, så det var ingen nyhet. Alltså får du lägga till en till grej som vi verkligen inte visste...

2010-11-11 | 18:13:59
ÅSA säger:





Kul att du är med i Dagens Blogg :)

Vinnarna dras lite senare ikväll!

2010-11-11 | 19:13:32
Bloggadress: http://enjaveltill.blogg.se/
suzan säger:

Vackra blå ögon:) Love You!

2010-11-11 | 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback