Chockvågen="Pitbull GI"

Då var det dags! Ny dag, nya vanor. Har startat idag mitt nya liv med att försöka undvika socker. Har vaknat efter en helvetes natt då jag inte sov mer än 1-2 timmar och gled in i badrummet för vägning. Ja....efter att jag vaknade upp av chocken, försökte jag blunda när jag öppnade kylskåpet. Jag är en smörgås tjej och nu var det tal om det att jag ska försöka undvika bröd också. Men jag ska köra med en "pitbull GI", alltså inte utesluta allt som GI säger utan försöka anpassa den på mitt livsstil. Jag tror att det blir lättare och mer hållbar. Nu är det eftermiddag och så klart fikadags!!! Kunde mörda för något sött till kaffet, men jag vet att efter några dagar blir det bättre. Och tills dess hoppas jag att mannen står ut med mig och att jag inte hamnar på psyket!! Jag har sagt att jag delar med er mina framgångar eller misslyckande, men vikten tiger jag om!!!! Jag har bestämt mig att inte väga mig för ofta utan en gång i veckan. Annars blir man bara fixerad av vad vågen visar..... 

Ha det gott igelkott!!!



Gudd!!!.... Så kan man också göra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback