Tandläkarskräck!!

Nu har jag lyckats bita i en plommon som SKULLE va kärnfritt, men var INTE. Två tänder gick av (så klart uppe och nere) så jag ska till tandläkare idag. Har dragit på den, men kan inte vänta längre. Ni som är "turistblattar" som jag, kanske kommer ihåg att tandvården var inte den snällaste i våra länder när man var barn. Därifrån min tandläkarskräck. Och så på köpet har min tandläkare som jag har gått till i senaste 23 åren, slutat och det gör mig ännu mer ångestfull. Hon visste precis att "inte röra utan bedövning" oavsett vad. Så nu ska jag göra mig i ordning och göra galen en tandläkare till med mina idéer.


Titta på den filmen så kan jag garantera att ni går alldrig till
tandläkare.....


Kommentarer
Annellisaa säger:

usch låter inte bra:(

2010-10-14 | 11:24:28
Bloggadress: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback