Skogalna systrar:)

Det med skorna sitter i blodet!! Lillsyrran är lika galen som jag så det är första som vi gör när hon kommer till stan att besöka skobutikerna. Hon har inte hittat något här men hon har köpt nya sneakers i Malmö. Jag har kommit hem med stövlarna som jag har tittat på innan. Kunde inte släppa de med tanken så de fick följa med hem. Så nu dricker vi kaffe och bara är.

Här kommer bilderna!!

Lite som militärkängor.





Syrrans skor....galet fina!





Systrarna skogalen!!



Alla mina skor handskas med kärlek och uppskattning redan från första ögonblicket.!!!




Kommentarer
Johanna Roth säger:

Vackra kvinnor i vackra skor <3!



Kramis

2010-10-20 | 17:54:14
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback