Lillhönan och mammadag

Efter skräckbesöken hos tandläkaren där jag fick domen och kostnadsförslaget (som gjorde mig mållös) var det lilla hönans tur att tillbringa eftermiddagen med mamma och lite shopping. Hon är lika galen i skor som jag och förstår INTE att hon är bara 10. Klart att hon tittade på skor med klackar som var så¨höga så jag fick hjärnblödning. Kläder älskar hon med(vem gör inte det) och är lika galen på att hitta på galenskap som jag. Än så länge är hon bara min inte som storasyster som börjar bli en liten dam.
Vi har fikat(nej..jag tog bara kaffe) och shoppat. Efter hennes utbrott i skoaffären var det tur att vi hittade i en annan en sånt skor som hon ville ha och jag godkände!! Nöjd blev hon till slut och jag andades ut.
Nu är det bara garderobsrensning som är kvar....men......jag måste ladda för konflikter och först och främst jag måste sova en hel natt!!
Har hämtat ut mina nya sömntabletter så vi får se inatt!! Håll tummarna!!!

Dagens shopping (inget för mig)



Och en glad liten höna:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback