Få rynkor eller sova med smink.....

Det var den stora frågan. Jag har nämligen fått röda kliande brännande utslag, som är lik nässelutslag på hela ansiktet, mest under-runt om ögonen. Ja....vad ska man göra?? Eftersom det var två nya produkter som jag har börjat använda samtidigt, så vet jag inte vilka av de som jag reagerar. Den ena var sminkborttagnings servetter från Gunry Mjuk och Skönt, och den andra var Apotekets Vichy Aqualia mineral krämen. Så det är tur att det finns Hydrokortison kräm....det kliar!!! Så jag får sova med smink eller så får jag hoppa att behålla ungdomen(ha-ha) och låta rynkorna komma....svårt val.....Men LÅT RYNKORNA KOMMA(om det är krämen som är boven)

Är man snygg eller? Röd som en tomte.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback