Ett gäng samlare=min söta familj.....

Det är en skön morgon. Utvilad, solen skiner och......fa faaaaan. Jag kom på att vi har garderobsrensning och garage rensning på listan idag. Eftersom jag bor ihop med ett gäng samlare så är det lika bra att jag tar Valium, Sobril, och så klart massor med kaffe för att orka. Jag vet inte varför ska man spara ALLT. jag tycker det är bara befriande att slänga saker som man verkligen inte behöver. Och NEJ!!! Jag tycker inte tänka så att det kan va bra att ha någon gång......för det gör det inte. Man glömmer vart man har ställt de, eller så passar det inte längre in där man har tänkt sig. Så glada folk rensa, rensa, rensa.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback