Bilbesiktning och kaniner

Japp!! Jag har glömt att vi hade bilbesiktning idag. Är man pantad eller? Kl 11 skulle jag var där men då gled jag snygg och obekymrad i korridoren på jobbet. Jag upptäckte det kl 12. Faannnnn!!!! Det resulterade att jag fick sitta i bilen och vänta i två timmar. Kul? Inte särskilt!! Men jag fick sällskap av två supersöta kaniner som Mona har lämnat till mig. Efter besiktningen har jag kört till djuraffären för att handla lite. Tror ni att jag blev fattig? Jag fattar inte vad många saker behöver två små kaniner!!! Men nu är det inhandlat och kaninerna sitter i buren efter att de har blivit smått terroriserade av tjejerna. Och jag kom på att
Jaaaaa!!! Jag är deras hjälte för några timmar!!! Dagen är räddad!!!! :)


Ebbas kanin Snövit. Så söööööt!!!!






Nellies kanin som har inte fått något namn ännu! Sötis!!!!!!






Kommentarer
Agge säger:

Vad sägs om lille skutt(a)??? ajsing bajsing och bamse och hans vänner?? hihi...summer of -10

2010-10-04 | 19:46:25
Hanna! säger:

Hej<333

Vad söta dom är kaninerna:)

Puss hanna<3

2010-10-05 | 17:15:14
Bloggadress: http://hannasbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback