Invalido;)

Igår var det dags att besöka Dr Sten för en undersökning av mitt knä. Det strular fortfarande och jag står inte ut med smärtan när jag försöker gå ner på knä. Då ser jag tjärnor!!!!!

Så jag småsprang in till Dr (var försenad som vanligt) och han skrattade bara!! "Det är inget fel på dig om du kan springa så!!!" och ett leende spred i hans ansikte. Typisk han:) Han är likadant när han ger injektion i min höft och axel.
Men svaret var det:) Jag har fått en mjukdelsskada, som kan ta i flera månader att läka. Ohhhh!!!! Typisk mig!!!! Att jag inte kan ramla bara enkelt och elegant;) Nej. Jag måste krångla till det!!!
Men nu mår jag bättre.....och ni kan kalla mig bara INVALIDO:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback