Jag står kvar.........

Man väljer inte det, man får det.  Familjen. Att ha familj betyder för många allt. Man ställer upp, man kämpar och vet att  utan familjen är man vilsen. Man brukar säga att Blod är tjockare än vatten. Men hur länge ska man ställa upp? Hur länge ska man stå där och få inget tillbaka? När får man säga att -Nu räcker det!!! Jag funderar......

Svårt att släppa taget. Det är inget jag har valt, jag fick det. Jag fick en stoooor familj med mycket kärlek.
Så dock att jag fick en dör stängt i mitt ansikte, så väntar jag......

Jag väntar tills han har fattar vad han har förlorat. Och när han har fattat ska jag stå där.

För för mig Är Blod Tjockare Än Vatten.......än så länge.................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback