Linnè!! Släng dig i väggen....här kommer trädgårdskungen:)

Bloggtystnad IGEN!! Har jag något att skylla på? Så klart. Galet trädgårdsarbete och sol gör att jag mår bättre av att gräva i jorden än att sitta vid datorn! Förlåt;) Nackdelen med att bygga nytt hus är att man har ingen trädgård. Allt är nytt, man provar sig fram, man försöker hålla liv i de stackarna som har kommit i jorden,man chockar jorden med att plantera massor med saker och förväntar att jorden fixar all jobb. Tankar som snurrar, idéer som bara spränger huvudet, för att till sist inse att trädgården blir underbart lagom tills man tar sin rullator och flyttar in i ålderdomshem.....

Men....jag älskar det!!!!

Så beskåda bilderna, och tänk....om 15 år......
Kramis-kramis:)

Syrenbersån......(min kära mammas favoritblomma)



Perenner som förhoppningsvis överlever och blommar fullt!!



Vindruvsrankan är på G.....



Och så måste man hinna med lite galenskap och vila.......


Kommentarer
Johanna Roth (Fridas mamma) säger:

Underbara bilder och skönt att se dig här igen!

Love you!



Johanna

2011-05-22 | 20:38:30
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback