Vuxenpoäng i kommunikationsvärlden;)

Nu har man kommit in i nördarnas värld och har skaffat en iPhone:)

Efter många om och men har jag kommit fram att det är jättesnygg med olika coola skal, men de gör inte ett sk...för att skydda telefonens framsida.

Så jag har skaffat mig vuxenpoäng och köpt världens tråkigaste iPhone fodral!

Tråkigt? Ja!!!!! Men för att piffa upp eländet ska jag efter- nattens jobb -tillbringa några värdefulla minuter på leksaksaffären för att hitta lite Bling-Bling att piffa upp skalen med.

Så uppdatering kommer angående utseendet, men först lite bilder om min tråkiga vuxenpoäng!!






Kommentarer
Orsi säger:

Tråkig eller ej men praktiskt var det iaf,och jag tycker det ser elegant ut<3<3<3

2011-03-23 | 20:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback