Celldelning på fettodagen:)

Som turistblatte, har jag aldrig fattat varför man ska ha en speciellt dag för att vräka i sig Semlor.

Enligt lilla mig så om man belastar magen BARA en dag i hela året med så mycket grädde(Mmmmm..) så kan man tillbringa  resten av kvällen galtt på toaletten;)

Men som alla vet så har man inte alltid svar på sina egna funderingar. Så jag har accepterat att jag fortfarande inte fattar poängen med att vräka i oss den gudomliga bakelsen bara på en speciell dag, så jag tjuvstartade redan för några dagar sen, och tänker....små njutningar kan förlänga kvalitén av livet.)

Så njut lite och ofta än sällan och stort.....

Mumma.....Celldelning:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback