Apotekfrossa......

Om man ska krisa så ska man göra det på riktigt och helst lite innan det förväntade katastrofen. Så gjorde jag innan jag fyllde 30, och så gör jag nu innan jag fyller 40.

Skratta inte du kommer också dit. Du kommer undra när kuddmärket efter natten försvinner från din ansikte(vid lunch om du har tur), får panik varje gång du är i omklädningsrummet för att du tror att någon står bakom dig(kan inte va möjligt att det är jag som ser ut så) du undrar vad är det för resväskor(inga små påsar här inte) som hänger under dina ögon, och du undrar helt enkelt vem Faaaaan är det som har snott din kropp!!!


Så jag gled in i den nya fräscha apoteket(älskar de nya apoteken, där man kan köpa allt möjligt) och parkerade framför krämhyllan. Ingen tvekan att man blir helt såld och samtidigt förvirrad vad man ska inhandla. Jag såg helt säkert totalt vilsen ut, för att en av apotekare kom och frågade om jag ville ha hjälp.
Mitt svar var: Jag är 38 år, allt börjar rasa, och ingen smink kan ta bort resväskorna!!!!! Hjälp!!(skojar inte. jag sa så)
Hon skrattade och vi förlorade oss i ett djungel av rynkkrämer, ögonkrämer, lyftkrämer....osv.

Det hela slutade med att jag blev 500 kr fattigare, men gud vad jag mådde bättre efter detta.
Lurar jag mig själv? Så klart! Men av en liten lögn har väll ingen dött av;)

Så nu ska jag smörja på.....



Ögonkrämen/resväska krämen:)

Kommentarer
Lena säger:

500:- är ganska billigt med tanke på att jag oxå fick panik och handlade krämer och geléer för 1600:-

Men nu ska man bara bli yngre och yngre!

Kram Lena

2011-03-31 | 14:16:43
Suzan säger:

Hoppas dina krämer hjälper dej i din nojja vännen men för mej är du den finaste vännen man kan ha i sitt liv med resväskor å allt. Love you! Kram

2011-03-31 | 18:59:11
Rebeccas corner säger:

Tack snälla :)

Ja men dom där är ju bra, så jag tror det var helt värt pengarna!

2011-04-01 | 19:23:42
Bloggadress: http://rebeccascorner.blogg.se/
En bögs liv säger:

Hej! Förlåt för denna långa bloggpaus. Men har en riktigt bra anledning, är iallafall back on track redan ikväll. :)

2011-04-05 | 22:45:30
Bloggadress: http://morgans.nu
En bögs liv säger:

Tack för kommentarerna (a) fan att vanessa åkte ut :(

2011-04-05 | 22:45:55
Bloggadress: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback