12 år, på väg att bli en kvinna men är fortfarande mammas snuttefislisa:)

12år har du fyllt idag min kära Nellie, men det känns att vi fick dig igår. Du var en lugn bebis i magen, och vi var övertygade att du var en pojke. Vi köpte en blå barnvagn, kollade på pojkkläder och hade spikat pojknamnet Martin. Allt var klart tills du tittade ut och förvånade oss. En liten tös som charmade alla. Hade en lugn temperament som din pappa, men hade fått dina stora stora blåa ögon från mig. Ville aldrig sova själv, och vi tillbringade många kvällar med att bara hålla dig i handen tills du somnade.

Men idag fyller du 12 år. Nästan lika lång som jag, och har en temperament som utmanar till och med mig. Tufft att va tonåring, då ena stunden vill du krypa upp i knät på mig, men på andra stunden ska vi acceptera att du är "nästan" vuxen, med egna åsikter och vilja.

Men på vägen att bli vuxen vill jag bara säga en sak!!

Du kommer alltid va min "snuttefislisa" och jag älskar dig av hela mitt hjärta, i hela universum och i hela Jupitervägen.

Love you! Mamma♥

Så klart glass och paket på morgonen av en trött gäng:)





Önskade hörlurar från lillasyster            Mmmm...gott med glass!!



Ohh....efterlängtade skorna som stod högst på önskelistan:)



Och så klart som vanlig väljer födelsedagsbarnet kvällsmaten.....Sushi så klart!!


Kommentarer
nellie säger:

tack mamma ! :D <3

2011-03-11 | 22:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback