Liseberg

Då var det dags att utmana ödet och åka till Liseberg. Eftersom jag är höjdrädd och har liiite kontrollbehov, så hatar jag att åka på alla attraktioner som innebär höjder, upp och ner och...ja ni vet, allt som man kan spy av;)

Så en salig blandning av 9 personer har satt sin kurs mot Göteborg tidigt på lördagsmorgon. Och så klart innan en del djurvänner får hjärnblödning och undrar hur ska harungarna klara sig på  11 timmar utan mat, så kan jag lugna de små aktivisterna och berätta att sötnosarna fick snällt följa med i en kartong fult med hö och en gosig handduk, så att de kunde bli matade. Helt galet!!! Men vi var på väg!!!

Jag ska inte tråka ut er och babbla om mina nära döden upplevelser under dagen, men så klart åkte jag på Lisebergsbanan, Flume Rider flera gånger utan att svimma av, blev blöt i Colorado, Ihjälskrämd i Spökhotellet Gasten (en bra tipps, gå ALDRIG sist i kön där inne) och skrattade loss med härliga kompisar!! Så nu kommer bilder istället!!!

Påfyllning av blodsocker...ser ni harungen i Nellies hand?




Så glad var man innan.......


Då var det grönt att börja!!!



Glada pinglor!!!



En glad Suz med sina sötisar!!



En mindre glad Suz;)



Malin med sin härlig Hampus och mannen min Jonas.



Galen tjejgäng.



Ni fattar varför jag är gift med han....eller:)



En välbehövlig paus......



Glada föräldrar efter att alla har fått i sig mat och KAFFE!!!



Suz äl väll förberett denna gången!!!



Och så vann hon också!!!




Och sist med inte minst de underbara barnen som har skött sig exemplarisk
under hela resan!! Love you!!!





Kommentarer
suz säger:

Vilken dag vi hade, helt underbar. Love you all!

2011-06-12 | 17:28:42
Johanna Roth säger:

Härligt det ser ut! Och både Pitbull och Suz - jag är imponerad även om du ser ut som att du hålle rpå att dö Suz! Modig dock!!



Kram:-)

2011-06-12 | 19:11:34
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback