Tradera älskare,eller skrotsamlare??? Vem bryr sig-det är härligt!!

En liten hobby jag har!!!  Älskar att kolla runt på tradera!! För det mesta garvar jag åt alla tokiga saker som folk vill sälja:) En gång hittade jag en strutsägg!!!! Skojar inte!!!!

Men till poängen!! Jag är galen i gamla saker. Eftersom jag är inte bara sko utan väskgalen också, så gamla annorlunda väskor står högt på listan. Helst ska de va lite "fula" eftersom det är det som gör de annorlunda:)

Denna gången var jag ute efter en mindre väska, då jag springer runt med en mindre resväska med ett enda stor fack och för det mesta så hittar jag inte mobilen när det ringer bland alla saker;)
Så målet var en liten axelväska, helst av en gammal modell med många fack........så beskåda "skönheten".
Hissa eller dissa! Jag älskar den för det slitna utseende och att den har en "historia" som jag tyvärr inte vet något om, men det känns ändå att den var väl använd!!

Så här är hon!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback