Torsdag.....VAB och besvikelse:(

VAB fortfarande då lilla hönan har högt feber. Jag har inte sovit bra under natten (har lagt mig vid 5) så jag och hon tillbringade dagen på soffan med filmer, popcorn och sovstunder, då både hon och jag svimmade in.

Och besviken blev jag med.

Att folk inte gillar alla mina nedskrivna tankar kan jag respektera. Men jag blev oerhört ledsen över när de inte kan säga rätt ut eller diskutera med mig. Speciellt när man har varit vänner i flera år. Som ett slag i magen. Och så klart att man är inte på topp gör en ännu mer känslig.

Men livet kan vända rätt snart och det är bara gå vidare. Dörren är stängt i mitt hjärta, och det känns......så jag dar ner mössan och går vidare.

God natt!!




Kommentarer
Johanna Roth säger:

Kram till dig!



Johanna

2011-01-28 | 11:19:46
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/
Rebeccas corner säger:

Vad tråkigt ang allt.. Hoppas verkligen du mår bättre snart och att du har tagit bloggledigt igår och idag för att fylla på energin. Jag har slutat bry mig om vänners åsikter och om dom pratar runt min rygg, jag orkar inte, för det känns aldrig som det kommer försvinna. Dom ända man verkligen kan lita på är sin familj. Kram!

2011-01-29 | 16:39:29
Bloggadress: http://rebeccascorner.blogg.se/
Rebeccas corner säger:

Haha nejdå, det tror jag inte ;)

Hoppas du också har en fin och skön söndag!

Kramar

2011-01-30 | 16:31:08
Bloggadress: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback