Nyårsfirande......dvs in i dimman;)

Nej, så farligt var det inte!! Jag drack endast ett glas vit vin till maten då jag skulle jobba dagen efter och köra hem efter festandet. Men dimma var det då jag hittade inte min ena lins och såklart ville jag va någorlunda snygg( blir svårare och svårare) och vägrade ha glasögon. Sminket gick säkert bra då mannen min tyckte att jag glittrar så fint;)

Så efter många ombyte begav vi oss till kära bästisarna Sara och Lasse. Vi brukar va samma gäng som firar nyår med undantag att i år var söta Suz och hennes hönor  med också. Kvällen var underbart med jättegott mat och mycket skratt.

Efter tolvslaget gick glasögonen på så jag slapp känna mig som en blind fladdermus, och festandet fortsatte ett tag till med frågesport på hög nivå!!

Så njut några bilder från kvällen, men kvalitén kan jag inte garantera då som sagt hade jag en liten viss "fladdermussyndrom" ;)

Mamman och stora hönan är redo!!              Glada små firare:)



Söta värdinnan och Glada Värden!!!!



Snyggt dukat!                               Och så klart Julgrisen ska va med:)



Glada söta Tjejer......Lena och Suz:)



Min snygging!!!                                        Glada och hungriga små pirayor....



Den fantastiska maten. Kräftgratinerad Lax med potatisgratäng och Hemmagjord Mangoglass med hallonsås och passionsfrukt........lägg märke till tomteblossen!!!



Frågesporten fortsätter......              Och småfolket börja bli trötta!!



Och kvällens motto......In i dimman;)






Kommentarer
Rebeccas corner säger:

Jag köpte dom på stadium. Kände samma sak, lite roligare att gå iväg om man är snyggt klädd.

2011-01-02 | 19:14:01
Bloggadress: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback