Nära döden upplevelse.......sätt belysning på hunden!!!!!

Då var arbetspasset avklarat. har inte stressat, men jag är ändå trött då har jag sovit dåligt under natten. Det blir skönt att krypa i säng snart!!!

Men att komma till poängen. Jag vill bara uppmana alla hundägare som har hund i  mindre matchvikt, dvs väger mindre än en vanligt bondkatt, att HÄNGA BELYSNING PÅ HUNDEN!!! Jag har nästan lyckats köra över en "råtta" som var en meter bakom sin husse och hade väst på sig (alltså hunden) utan reflexer!!! Helt tokig! Missförstå mig inte, jag älskar små hundar också, men när ska ägarna förstå att de sötisar liksom SYNS MINDRE!!!!

Så på med belysningen så att alla kan undvika nära döden upplevelse:)!!!

Kram och god natt!!

Storleken har vist bettydelse ibland.....



Kanske ett skyllt?



Underbart, men bättre med reflexklädseln i mörkret!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback