Kan man bli hög på REA?

Lördag  och ledig. Och med tanke på REA hysterin på stan tänkte jag dra en runda för att se om man kan fynda, och så klart att bli lagom hög på shopping:) För det blir man!!! Jag har även tillbringat två dagar med en sjuk höna inlåst i hemmet, så jag kände att jag MÅSTE ut!!

Så jag gled ner till stan och träffade samtidigt Suz, som skulle också kolla till sina hönor innan hon skulle till jobbet. Klart att det blev kaffe och lite fynd. Och det får en att fundera......Det med att shoppa..... är det något som sätter igång belöningssystemet i kroppen? Är det bara vi kvinnor som är funtade så? Jag vet inte men efter att Suz gled till jobbet har jag tillbringat två timmar på stan själv, och mådde underbart. Ingen som tjatar, ingen som jag måste ta hänsyn till, och jag kunde lulla runt i lugn och ro och skratta åt alla uttråkade män som stod plikttrogen vid omklädningsrummet med ett hög kläder i handen och försäkrade sin kvinna att hon är underbart snygg(klart att han inte vågar säga något annat, han vill väl ha en fungerande sexliv:))

Så beskåda fyndet, och som sagt smaken är som baken......jag gillar vad jag hittar:)

Beundrar folk som trotsar vädret och underhåller. Men samtidigt kan jag inte undgå mina känslor att tycka synd om dem också, som tvíngas ut i detta vädret för att känna pengar!!

RESPEKT!!!



Suz och Jag i det underbara vädret.....



Birde Fliyes Free.......Think About That....



Så klart lite "Bling-Bling"



Lite underkläder......men det hela bilden får jag behålla till mannen min;)



Och lite kläder till kärleken min♥



En nöjd shoppare:)



Kommentarer
suzan säger:

Villken fin bild på oss. Love<3

2011-01-31 | 00:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback