En glad Nyexaminerad socionoms Alex kväll!

Pluggtiden är över. Man kan njuta en bra bok, kan slappna av efter jobbet, inga tentor som väntar och först och främst är man färdig för att frälsa världen och visa vad man kan:)

Ikväll var det Alex tur att bli hyllad som nyexaminerad socionom. Hon är min svägerska och är sambo med min yngsta lillebror David. Festen hölls hos Alex föräldrar, Cina och Thomas, och bättre värdpar kan man leta efter. Underbara människor som är roliga, ser gästernas behov som preo ett och helt enkelt det känns bra att va med de.

Så efter 10 timmar på jobbet ville jag bara vara, men när vi väl kom dit har vi haft underbart hela kvällen. Gott plockmat med italiensk inspiration, underbart maräng tårta och massor med skratt. Och så klart Handboll då Sverige har gjort bra ifrån sig!!

Så lördagen slutade underbart med en glad och nöjd Alex.

GRATTIS!!!!



Trött men endå rätt glad:)



Söta Freja som sov gott.....och hennes föräldrar på ett ovanligt bild, då andra lillebror Toffi vill aldrig va med på bild.



En av presenterna hon fick från oss med tanken...Bara njuta och slappna av nu!!



Underbara värdparet:)



En lite skrämmande samling av troffèer från Thomas resor. Och mannen min...Är MIN troffè♥


Kommentarer
Alex säger:

Tack så mycket för igår Erika!! Var en supertrevlig kväll. Herre Jesus vad jag ska dricka te och gotta mig nu :) Massa pussar och kramar

2011-01-23 | 12:19:50
Eva igen säger:

Gillar verkligen kommentaren om din egen trofe!!!!

2011-01-24 | 11:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback