Dagens outfit för design tvättaren......

Glömmer aldrig vad en av min lärare berättade när jag läste till ssk. Vi skrattade så vi höll på att dö när hon målade upp bilden av prickiga underkläder under kläderna på jobbet som alla kunde åskåda. Hon höll fram vikten av underkläder som inte märker uppmärksamhet på jobbet.

Så vad gör man då? Ja,...... man försöker hålla sig till vita "snygga" bomullstrosor.....
Fint? njaaa.....det kan man diskutera, men de syns inte under byxorna.

Så som vanligt gräver man fram ett par vita på morgonen för att "matcha" in.

Problemet var bara att jag lyckades tvätta vit tvätt tillsammans med en röd strumpa........Ser ni problemet???

Jag gjorde inte det  FÖRRE JAG KOM PÅ JOBBET!!!:(

Så idag var jag ett exempel för min underbara lärare:)

Men med tanke på att strumpmonstret är på besök hela tiden, ser jag det från det positiva sidan, nämligen att

STRUMPAN ÄR HITTAD!!

Huaaaaa!!!! Ha en skön fredagskväll.


Kommentarer
Susanna säger:

Ja tänk vad en liten strumpa kan ställa till med :o)

Önskar dig en trevlig helg!

2011-01-22 | 08:33:38
Bloggadress: http://blogg.aftonbladet.se/sannasviktresa
Rebeccas corner säger:

Haha lite pinsamt kanske, men oj vilken rolig historia :D



Haha min tanke precis, kände mig för gammal för neon och går collegetröja, men för sjutton, den kan bli träningströja i värsta fal. Sen är det bara att kika på kollektioner som Michael Kors och Nina Ricci nu till sommaren. Massa neon :)

2011-01-22 | 10:48:08
Bloggadress: http://rebeccascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback