Våren har tittat in, log och försvann.....men vi njöt den lilla leendet!!

Det bästa med huset var inte att man fick mer plats, att man betalar för något man har kunnat påverka och vet att det är till mig jag betalar. Nej! Det är definitivt ALTANEN.

Jag har tillbringat många timmar/dagar i våras/somras med att växa, bli starkare och hitta tillbaka till livet. Älskar vårt altan som har sol nästan hela dan, med en skog på baksidan och man kan bara vara:)

Så vi har premiärfikat på altanen med lillebror David och söta svägerskan Alex. Vi bara njöt trotts kylan, och vi kände hur solen fyller oss med energi!!







Fötterna vilar fortfarande på en gigantisk snö/istäckt altan....



Klart att våra smågalna kaniner skulle få komma ut och njuta en stund.....



Kommentarer
Anonym säger:

ååhh vad härligt det var!! underbart <3

2011-02-23 | 19:31:58
Alex säger:

det var jag, Alex btw haha :)

2011-02-23 | 19:32:33
Johanna Roth säger:

Ser alldeles, alldeles underbart ut!!!



kram

2011-02-24 | 17:16:28
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback