Ett Alla Hjärtans kort från förr............

Ett kort från mamma jag hittade bland alla papper.......

"Om jag bara kunde skulle jag teckna ett  kontrakt som försäkrade dig
mot sjukdomar, gav dig vänner för livet, bestående kärlek,
arbete som du trivs med, erkännande, och så många spännande
upplevelser du önskar dig!
Men det kan jag inte.
Inga föräldrar kan det.
Det enda jag kan är att hoppas, och finnas till hands när jag behövs"

"Älskar er....Mamma/Nunu"

Men du försvann mamma och jag bara kan hoppas att du finns alltid i mina tankar när jag behöver dig!!




Kommentarer
Orsi säger:

Vad du kan göra nu är att säga det till dina töser också;och oroa dig inte,din mamma kommer ALLTID ATT FINNAS BÅDE I TANKAR OCH I HJÄRTAN!!!!!Jag önskar verkligen att jag hade kunnat vara hos dig just då(du vet när) men jag hade mitt eget lilla helvete,som jag äntligen har lyckats att ta mig ifrån.(2008.2.mars närmare bestämt)Så jag hoppas att du VET att Du finns i mina tankar och i mitt hjärta också!Älskar dig!<3<3<3

2011-02-11 | 17:31:04
Johanna Roth säger:

Love you!

2011-02-12 | 16:05:39
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/
Suzan säger:

Wow vilken mamma du hade. Förstår var du fått ditt stora hjärta ifrån. så vackert! Älskar dej av hela mitt hjärt!

2011-02-12 | 17:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback