Välkommen till min nya blogg!

Hej alla glada!

Kul att ni hittade hit! Kanske några av er undrar varför jag kallar mig Pitbullmamma. Namnet Pitbull fick jag av en kära vän på jobbet som tyckte att jag lät som en Pitbull när jag pratade med en doktor via telefonen. Nja....det kan stämma om man tänker efter vilken temperament jag har. Men jag kan skaffa flera skriftlig intyg om det behövs, att jag kan va väldigt snäll också:) Då var det dags att dela med mig mina tankar och mitt liv. Oavsätt hur galen är det hoppas jag att ni kan hitta något som får er att le. Jag lovar att skriva ner alla galna tankar (OK nästan alla) som jagar runt de små hjärncellerna i huvudet. Då var det dags- Enjoy!!:)

Ps: Häng inte upp er hur jag stavar eller om jag ändrar ordföljden Tänk inte, le bara!! Woff!!

 


Kommentarer
Johanna säger:

Hoppsan..trodde inte du menade det på riktigt att börja blogga:-) Det gillar vi



STOOOOOOOOOOOOOOOOOR KRAM

2010-09-27 | 08:50:20
Bloggadress: http://maxwilmera.blogg.se/
suzan säger:

Stor kram å love you...

2010-09-27 | 12:21:34
Johanna säger:

Hej snötis!

Ok, jag ler bara och upptäcker att du skriver väldigt skönt! Härligt att se dig i skrift kära Pitbull! Och jag intygar: du är väldigt bra på att vara snäll <3!



Den bjäbbiga lilla chihuahuan

2010-09-29 | 16:43:39
Bloggadress: http://mammansdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback