Tantvarning, Gördell, eller GI?

Dagens galen idé var att skaffa  mig en gördel. Så klart att jag som närma mig till 40 och är i mina "bästa" år ( om de är det bästa så hänger jag mig när jag är äldre) har jag egentligen fattat att jag är typ inte  25 och det är dags att införskaffa rejäla underkläder som lyfter, trycker in, döljer, och ja,  man kan säga att det gör allt nästan- utan att jag behöver lägga mig under kniven. Ni alla (i  min ålder) har fattat vad jag pratar om. Kärlekshandtag och taxöron!!!!
Så jag gled in på Lindex och började prova. Så långt har jag inte kommit i mina tankar innan att den som ska döljas, kan inte bara försvinna. Och det gör definitivt INTE. Resultatet blev att jag fick dubbla höfter och extra vingar på ryggen. Men hallooooo!!!  Så skulle inte va!!! Det kan jag stå ut med att inte andas men dubbel höft??? Så efter några provningar gav jag upp och kom fram till följande.

1. Har man en partner så har han ändå sett dig naken och det är definitivt HANS fel att det blev så. (någon måste få skiten för det)

2. Är man singel och i vår ålder så vet killarna också att man är inte 25, så de är klart nöjda över att träffa oss.

3. Är man singel så skiter man i det för de man spanar på är i samma ålder och alla är lite desperata (det skulle jag va).....

4. Man kan alltid släcka lampan!!

5. Man kan börja med GI och va som en bich i 2 veckor tills abstinensen försvinner efter sockret. (och då har man definitivt jagat bort alla kandidater)

Så jag ska glida runt, trycka in mig i mina jeans-dvs sluta andas, och
VA GLAD ATT JAG ÄR FRISK!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback