Söndag med pannacotta och bästisar!

Och då var det att uppdatera söndagen. Ni som är fortfarande ingår i "bäst förre datum gruppen" har säkert legat på soffan och försökt dränka er baksmälla med vatten och Panodill. Vi andra "gamlingar" har haft en mer lyckat söndag. Mannen har byggt garage och jag har städat. Vist är det spännande? Men vem fa.....vill läsa på ett blogg att jag har städat? Ingen. Så jag lägger upp lite bilder på min "fusk" pannacotta med smörstekt äpple blandat med kanel och socker, och bästisarna som var här på fika. Eftersom jag har glömt ta kort på de väljer jag en bild från deras födelsedagsfest. Sara är min bästis och hon så klart ingår i den gruppen av människor som förstår mig utan att jag behöver förklara mycket. Sällan hittar man såna pärlor eller hur??? Lasse-hennes man-är Jonas fiskekompis(om de får fisk annars är det mycket Gammeldansk) Nog om det, hoppas att ni har haft en skön söndag. Jag tänker fixa lite varma smörgåsar, försöka stå ut med att ungarna dödar varandra, ska förberedda två tradera annons för säkerhets skull om jag skulle få nog av de, och försöker slita min man från den andra datorn för att gosa lite på soffan. Omöjligt? Njaaa.....kanske men testa kan jag.  Ha det gott igelkott! :)

Ps:  Jag har kollat igen när jag sprang förbi spegeln i hallen.....bäst före datum har gått ut!!!
Skratta inte, du kommer också dit;)

Inte det bästa bilden men.....






Vist är de fiiiiiiina!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback